Case: Tyytyväinen asiakas soveltui virtuaalikierroksen referenssiksi
Karelia-ammattikorkeakoulun Digi2Market-hankkeen tavoitteiden näkökulmasta on ollut tärkeää, että Karelia pääsee kokeilemaan erilaisia toteutuksia erilaisten kumppaneiden kanssa. Liikkeenjohdon konsultointia tekevä We Make It Rock Oy (WMIR) tavoitteli oppilaitosyhteistyöllä apua markkinointiviestinnän ydinviestin selkiyttämiseen ja tunnettuuden lisäämiseen. Tässä WMIR sai tuekseen kaksi opiskelijaryhmää liiketalouden opintoalalta. Opiskelijayhteistyön lisäksi WMIR:n kanssa tehtiin 360-toteutus, virtuaalikierros, jossa hyödynnettiin ulkopuolista toteuttajaa, Flycam Oyta. … Jatka artikkelin Case: Tyytyväinen asiakas soveltui virtuaalikierroksen referenssiksi lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen